sobota, 2 lutego 2013

Nowa aktualizacja

                                                                 No hej
Chciałam Was poinformować ,że jest nowa aktualizacja ''Pou''. Niestety mam tylko jedno zdjęcie i jest ono z nowym pokojem a on nazywa się :"Hall".Jest także nowe menu tam jak się wchodzi do sklepu jest w kostce czyli nie jeden pod drugim paskami tylko trzy rzędy po trzy rzeczy czyli na przykład body shop itp mogę zademonstrować tak po swojemu więc wygląda to mniej więcej tak :



                                       phone              wallpapers              body shop

                                       food                 potions                   soaps

                                       lamps               balls                        pou store



To wygląda mniej więcej ta a i ten phone to jest komunikator z innymi pou fajne ale musisz mieć internet :D.Jak większość z Was tak przypuszczam nie wiem co to pou store ja wiem i to jest sklep w którym można kupić prawdziwe  rzeczy z pou np. smoczek bluzkę kubek itp.Jest także nowa koszulka a nazywa się ona: Jersey jest ona tak jak t-shirt tylko, że w paski i ma taki mały trójkącik po środku wycięty.To tyle co narazie zauważyłam w aktualizacji pou.AA i jeszcze zdjęcie tego nowego pokoju. Sorka ale tu troszeczke wyżej ;(Widzicie to mikro to właśnie to no i phone :)

12 komentarzy:

  1. A jak można to zaktualizować

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłes kurwa napisac jak to sie robi ta aktualizacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opanuj się, nie wiesz jak zaktualizować pou? Pozdro...

      Usuń
  3. Tej aktualizacji sie nie robi mądry człowieku! Musisz zainstalować ponownie grę Pou a usunąć stare Pou! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aha.. Duda widzę, żę jesteś bardzo w temacie. Nic nie trzeba usuwać wystarczy być połączonym z internetem i wtedy samo się akualizuje. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Animowy ma racje mi się samo atualizuje

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE o to mi chodzi tylko to sie samo aktualizuje. Ja mam automatycznie wystarczy , że jest wi-fi

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dalej nie moge zaktualizowac tego haal- u a zaezy mi na tym bo dziecko mogloby gadac do pou:-) a jak usune posiadana wersje to strace wszystkie osiagiecia.



    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu nie moge zrobic tak rzeby pou gadal i nie moge zaktualizowac

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaa ale lool ktoś opuścił już tą stronę jprdl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie prawda w każdym smartfonie jest coś takiego jak sklep Play i tam się klika i wyszukuje grę Pou później jak wejdzie w tą grę, a ma ją tam na telefonie to klika zaktualizuj. Prosze

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodajcie Pou na Windows phone
    błagam!!!!!!!!!!!!!!!;

    OdpowiedzUsuń